1 Kasım 2019 Cuma

Küçük Mutluluklar..


   Hiç bir şey mükemmel olmayabilir ancak çok güzel olabilir... Küçücük bir tebessüm, ufacık bir teşekkür size tarif edilemez bir mutluluk yaşatabilir...Şuan benim yaşadığım gibi.. Birine yapılan küçücük bir yardım, küçücük bir ilgi nelere kadir? İnsan olduğumuzu ve her zaman bir birimize ihtiyacımız olduğunu unutmayalım lütfen...
Yiyecek, içecek paylaşmayı sevmem bilen bilir fakat bu hayatımda aldığım ve hiç unutmayacağım benim için önemli çok büyük bir hediye... Karşılık beklemeden yaptığım bir olayın sonucunda bana layık görülmüş... Hiç gerek olmamasına rağmen DÜŞÜNÜLMÜŞ olması ve kısıtlı imkanlarla alınmış KOCAMAN BİR MUTLULUK aslında...
Zaten hayatımız da böyle değil mi? İmkansızlıklar içinde kendimize imkan yaratmak...
Olay beni fazlaca etkiledi kusura bakmayın vaktinizi alıyorum... Demek ki her şeyin karşılığı var... Siz çabalayın, emek sarf edin, mutlu olmak ve bence mutlu etmek için uğraşın, gerisi kendiliğinden geliyor... Yeter ki insan olduğumuzu unutmadan, kimseyi küçümsemeden, kimseyi yargılamadan yaşamasını bilelim...
Hayat her şeye rağmen böyle ufak mutluluklarla gerçekten çok güzel...
Ben şimdi bir kahve ile çikolatamın keyfini çıkartacağım...
Sizlere de çikolata tadında güzel bir gün diliyorum... 


Neslihan Savaşan
28 Kasım 2016 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder