1 Kasım 2019 Cuma

Babalar günü


Malumunuz bugün de önemli bir gün ve facebook sayfamız günün anlam ve önemini belirten mesajlarla doluyor. Her olayı bir güne sığdırma olayına hep karşıyımdır aslında ama bu sefer kutlamayın demiyorum madem kutluyorsunuz gerçekten hak edenin gününü kutlayın bari... Çünkü ben kutlayamıyorum... Siz kutlayın ki gerçekten hak edenler mutlu olsun. Mesela ben bugünü kutlayamadığım için gerçekten üzgünüm çünkü kardeşlerimle sadece babamızı kaybetmedik...
Bize hayatı sevmeyi, gerçek anlamda yaşamayı öğreten birini kaybeytik... Ne yaşarsa ne kadar büyük sıkıntı atlatırsa atlatsın yüzü değil gözlerinin içi güler, bu da geçer derdi... Yaşama karşı umudu hep vardı ve gözleriyle bunu bize hep hissettirirdi...Yıkılır, düşer ama yine de ayağa kalıp, hayata ve yaşadıklarına gülerdi.
Biz karakterimizin oluşmasına sebep olan bir insanı en sevdiğimiz arkadaşımızı, akıl veren dostumuzu kaybettik...
Doğru bildiğin bir şey varsa karşında kim olursa olsun kırmayacaksın, dökmeyeceksin, sana taş atana sen ekmek atakacaksın ama susmayacaksın derdi.. Çünkü doğru olduğunuza inanıyorsanız ben arkadanızdayım derdi Belki de çok konuşmam bundan ileri geliyor 
Bizi dinlemeyi sever, hayati konularda bile olanı, olabilecekleri anlatır, hayat sizin hayatınız gerisi size kalmış diyebilen bir insandı... Çünkü bizim ailede herkes bir bireydi ve herkesin kendi fikri ve hür iradesi vardı.
Bir kız evlat olarak rakı içmeyi kendisinden öğrendim mesela... Eve gelirken bize sigara alırdı... Erkek arkadaşımla bir sorun olduğunda ona gidip akıl danışırdım... Gerçek arkadaştı anlayacağınız...
Bu dünyadan göçüp giderken bize mal mülk bırakmadı belki ama mutlu olabilmenin, insan olabilmenin formülünü bıraktı gitti rahmetli... Hayata tutunabilmek için nasıl koca yürekli insanlar olabileceğimizi öğretip gitti...
Herşeye rağmen keşke gitmeseydin keşke yanımızda olup, önce kahkaha atıp, sonra hasss.....r diyebilseydin Haset...
18 Haziran 2017
neslihan savaşan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder