1 Kasım 2019 Cuma

Güçlü Aileler Mutlu İnsanlar...


Biraz alkol biraz keder biraz mutluluk biraz hüzün... 
gene vaktinizi alacağım ama kusura bakmayın... içimden geldi...
Bugüne kadar hep güçlü olmayı dimdik ayakta durmayı öğretilmişim. Hep kızarak, kendi içimde isyan ederek öğretilmiş duygular olduğunu düşünüyordum. Ancak yaş 36 olunca geçte olsa farkına vardım meğerse ne güzel bir aileye mensupmuşum. Öncelikle bana, duygu ve düşüncelerime önem ve saygı duyularak öğretilmiş tüm bunlar... hiç ezik insan olamamıştım ve hep özenmiştim ezik olanlara... hep yardım alıyorlar diye...ne kadar yanlışmış. Şimdi şimdi anlıyorum ne büyük değerlerle büyütülmüş bu yaşına varmışım. dimdik ayakta durmayı öğrenirken, ben olduğum için benim hissettiklerimden dolayı saygı duyulmuş meğerse insan olduğumun, kendi duygu ve düşüncelerim olduğu öğretilmiş bu şekilde ve herşeyden önemlisi saygı duyulmuş... SAYGI!!! Allah herkese benim gibi bir aile nasip etsin. Kendine saygı duyulan ve gerçekten kendi olduğu için doğrusuyla yanlışıyla sadece kendi doğruları için savaşabilen ve ailesi tarafından destelenebilen insan olmayı nasip etsin size... hatta insan olduğunu hissedebilenlerden olmanız dileğiyle...
Neslihan Savaşan
10 Aralık 2016 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder