1 Kasım 2019 Cuma

İnsan olmak!...


Sizin düşündüğünüz gibi akıllı ve kıvrak zekalı bir kadınım BEN!
Sizin aklınıza gelmeyenler benim aklıma gelir haklısınız!
Her türlü hinliği düşünebilirim,
Olayı her açıdan değerlendirebilirim...
Her yönüyle hemde..
Analitik bir zekaya sahibim.
Kapasite meselesi tabi....
Ama sizin görmek istediğiniz gibi değilim!
İki yüzüm yok mesala benim!
Zeka mı fesatlığa kullanmadım, kullanmam!
Kimsenin kötüğünü istemem,
Dostumu dost, arkadaşımı kardeş bilirim!
Kadın olmaktan çok dost,
Kadın olmaktan çok arkadaş, kardeş olurum önce size!
Siz aklımı istediğiniz kadar fesatlığa, kötüye kullanacağımı düşünebilirsiniz!
Ama ben o aklı kötüye kullanmam!
Çünkü aramızda fark var!
Çünkü ben herşeyden öte İNSANIM!
Siz farklı düşünüyor olabilirsiniz,
Bu da sizin ayıbınız ve sizin insanlığınız....


Neslihan Savaşan

 Nisan 2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder